Απαλλαγείτε από το στρες με βαθιά και εστιασμένη αναπνοή

Δεκεμβρίου 19, 2016

Γράφει η Ιωάννα Μπακρατσά, Εκπαιδεύτρια και Σύμβουλος ThetaHealing®, Master και Certificate of Science της Μεθόδου

Στην καθημερινότητα που ζούμε κυριαρχεί η έλλειψη του χρόνου, η οποία συνδέεται άμεσα και με την ικανότητά μας να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής. Η κατάσταση αυτή μπορεί να μας βγάλει από τους φυσικούς μας βιορυθμούς, προκαλώντας μας τις περισσότερες φορές περιττό στρες.

Πώς θα μπορούσαμε όμως να εισάγουμε περισσότερη ευκολία και ισορροπία στη ζωή μας; Κάποιες φορές αυτό που ουσιαστικά χρειαζόμαστε είναι να μάθουμε εκ νέου να αναπνέουμε βαθιά. Η παρακάτω πρακτική περιλαμβάνει βαθιά διαφραγματική αναπνοή και οραματισμό. Με τη χρήση της μπορούμε μέσα σε λίγα μόνο λεπτά να δημιουργήσουμε μια κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης και όχι μόνο.

Εδώ και χιλιάδες χρόνια χρησιμοποιείται από πολλές παραδόσεις και είναι απλή, αλλά άκρως αποτελεσματική. Προσφέρει χαλάρωση από το στρες, δίνει ενέργεια στο σώμα μας και μπορεί να αντιμετωπίσει ακόμη και κάποιον πόνο που μας ταλαιπωρεί.

-> Καθόμαστε ή ξαπλώνουμε κάπου αναπαυτικά.

-> Εστιάζουμε την προσοχή μας στην περιοχή της μύτης μας, πιο συγκεκριμένα στα ρουθούνια μας και παρατηρούμε την εισπνοή και την εκπνοή μας.

-> Μετράμε από το 1 έως το 5 σε κάθε εισπνοή και εκπνοή.

-> Συνεχίζουμε για 5-10 λεπτά.

-> Νιώθουμε τον αέρα να εισέρχεται και να εξέρχεται από τα ρουθούνια μας. Παράλληλα μπορούμε να ακουμπήσουμε το ένα μας χέρι πάνω στην κοιλιά μας, φουσκώνοντάς την με κάθε εισπνοή και ξεφουσκώνοντάς την με κάθε εκπνοή.  

Αν θέλουμε να συνδεθούμε με το κέντρο της καρδιάς μας και να νιώσουμε ευγνωμοσύνη και ευδαιμονία, μπορούμε να μετακινήσουμε την εστίασή μας στην περιοχή της καρδιάς και να οραματιστούμε ότι εισπνέουμε και εκπνέουμε μέσα από την καρδιά μας, ακολουθώντας παράλληλα όλα τα παραπάνω βήματα.

Στην περίπτωση που πονάμε σε κάποιο σημείο του σώματός μας, ακολουθούμε τα παραπάνω βήματα και οραματιζόμαστε ότι εισπνέουμε και εκπνέουμε από το σημείο που μας πονάει ή μας ενοχλεί, ακολουθώντας τα βήματα της εισπνοής και εκπνοής και μετρώντας από το 1 έως το 5 με το δικό μας ρυθμό και για όση ώρα νιώθουμε άνετα.

Άνθρωποι που εξασκούν αυτή την πρακτική έχουν δηλώσει ότι νιώθουν πιο χαλαροί, ανανεωμένοι, πιο ζωντανοί, με περισσότερη ισορροπία και γαλήνη στην καθημερινότητά τους, καθώς και αυξημένη ικανότητα επίλυσης των θεμάτων που προκύπτουν στην εργασία τους και τις σχέσεις τους γενικότερα.

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter

"Ο δρόμος για να ανακαλύψεις τον καλύτερο σου εαυτό"

Agenda

Ιουνίου 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Shop Now