Πέντε τροφές που μειώνουν την όρεξη!

Μαΐου 17, 2016

Η όρεξη σας για φαγητό είναι ακόρεστη; Αισθάνεστε συνέχεια να πεινάτε; Τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσετε τη διατροφή σας!

Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες μπορεί να σας βοηθήσουν να αισθανεθείτε πληρότητα καθώς αυτοί οι τύποι τροφών  χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τις χωνέψει το στομάχι σας. Παρακάτω θα δούμε πέντε τρόφιμα που μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την όρεξή σας αλλά να αυξήσουν και τη φυσική σας ενέργεια!  

1. Αβοκάντο

Γεμάτο με μονοακόρεστα λίπη και διαλυτές φυτικές ίνες ταξιδεύει αργά στο πεπτικό σας σύστημα και έτσι αναστέλλει την όρεξη. Το αβοκάντο συμβάλλει στην ενίσχυση και προστασία του δέρματος, κάνει καλό στην καρδιά και στο καρδιαγγειακό σύστημα αλλά προάγει και την καλή ψυχική υγεία.  

2. Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος περιέχει υψηλά επίπεδα από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Σύμφωνα με μια μελέτη οι ασθενείς που λάμβαναν λιναρόσπορο είχαν το αίσθημα του κορεσμού και έτρωγαν λιγότερη ποσότητα στο επόμενο γεύμα τους .

3. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι γνωστό για τα οφέλη του λόγω των προβιοτικών που αποκαθιστούν την ισορροπία και τη φυσική λειτουργία των ¨καλών ¨βακτηρίων στο παχύ έντερο. Με την παχιά και κρεμώδη υφή του το γιαούρτι μπορεί να βοηθήσει στην καταστολή της όρεξης με αποτέλεσμα να νιώθετε χορτάτοι. Προσθέστε φρούτα ή ξηρούς καρπούς και απολαύστε ένα χορταστικό γεύμα. Εμείς θα σας προτείναμε να φτιάχνατε και το δικό σας γιαούρτι με τον γιαουρτοπαρασκευαστή. Εύκολα, γρήγορα και οικονομικά απολαύστε φρέσκο και υγιεινό γιαούρτι από τα χεράκια σας! Για να δείτε τον τρόπο παρασκευής του, πατήστε εδώ.  

4. Νερό

Το νερό περνά μέσα από το πεπτικό σύστημα γρήγορα, αλλά μπορεί επίσης να μειώσει και  την όρεξη. Εάν δεν είστε κατάλληλα ενυδατωμένοι  το σώμα σας μπορεί να μπερδέψει την αφυδάτωση με την πείνα. Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας δίνει ένα αίσθημα πληρότητας, βελτιώνει τη πέψη και τονώνει τον μεταβολισμό. Ενισχύστε επιπλέον το μεταβολισμό σας και προσθέτοντας θρεπτικά συστατικά και αλκαλοποιώντας το νερό σας με τα φακελάκια Coral Mine. Δείτε πώς θα το πετύχετε εδώ.

 5. Κινόα

Η κινόα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες που χρειάζονται περισσότερο χρόνο ο οργανισμός μας για να τις αφομοιώσει.

Μπορείτε να ενισχύσετε τον οργανισμό σας και με φυσικά συμπληρώματα διατροφής, όπως το K-bio green, φυσικά ένζυμα, κόκκινο τσάι Roοibos, και συμπληρώματα διατροφής από μούρα, όπως το Acai που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά αλλά και θα αποκαταστήσουν τη φυσική υγεία και επιδερμίδα σας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε και να ζητήσετε το δικό σας πρόγραμμα διατροφής εδώ. 

Health Boutique

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter

"Ο δρόμος για να ανακαλύψεις τον καλύτερο σου εαυτό"

Agenda

Απριλίου 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Shop Now