Τρόφιμα για δυνατό μυαλό!

Ιουνίου 21, 2016

Ποια τρόφιμα βοηθούν περισσότερο και ενισχύουν την απόδοση και λειτουργία του εγκεφάλου;

Αμύγδαλα

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ακόρεστα λιπαρά, βιταμίνη Ε και μαγνήσιο βοηθούν στο άγχος αλλά και βοηθούν στην ενίσχυση της μνήμης.

Γλιστρίδα

Είναι η καλύτερη πηγή ω-3 λιπαρών και βιταμίνων Ε,Α,Κ,C, μαγνησίου, γλουταθειόνης και μελατονίνης.

Μούρα

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και προστατεύουν και ενδυναμώνουν τη μνήμη.

Καρύδια

Είναι πηγή α-λινολενικού οξέος, βιταμίνων Β, μαγνησίου και αμινοξέων όπως η αργινίνη.

Παντζάρια

Μειώνουν τα υψηλά επίπεδα ομοκυστεϊνης στο αίμα, καλυτερεύοντας την αιματική ροή προς τον εγκέφαλο ενισχύοντας τη μνήμη.

Καφές με γανόδερμα και τζίνσενγκ

Είναι πηγή αντιοξειδωτικών και έχει όλες τις διεγερτικές επιδράσεις του καφέ χωρίς τις παρενέργειες της καφείνης. Θα το βρείτε εδώ

Μπανάνα

Παρέχει γρήγορη ενέργεια, έχει αγχολυτική επίδραση, αυξάνει τη σεροτονίνη και μειώνει τη πνευματική κόπωση.

Ξεροί χουρμάδες

Αποτελούν πηγή σιδήρου, καλίου και βορίου το οποίο ελαττώνει την πνευματική κόπωση.

Φασόλια

Είναι πηγή πρωτεινών, φυτικών ινών και βιταμίνων Β.

Σπανάκι

Είναι πηγή φολικού οξέος και βιταμίνης Β που σχετίζεται άμεσα με την υγεία των αγγείων και του εγκεφάλου.

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter

"Ο δρόμος για να ανακαλύψεις τον καλύτερο σου εαυτό"

Agenda

Ιουνίου 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Shop Now