Εκγύμναση και σωστή διατροφή στις διακοπές. Εύκολοι τρόποι για να διατηρήσεις τη φόρμα σου!

Ιουλίου 29, 2015

 

Η γυμναστική και η σωστή διατροφή, δεν είναι το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε όταν ετοιμάζουμε τις βαλίτσες των διακοπών μας, και φυσικά δεν είναι πολύ εύκολο για τους περισσότερους να μείνουν πιστοί στο πρόγραμμα που ακολούθησαν όλοι την χρονιά όταν πάνε για χαλάρωση και διασκέδαση. Μπορείτε όμως όλοι να διατηρήσετε την φόρμα σας και το αποτέλεσμα των προσπαθειών που κάνατε όλη την χρονιά, ακολουθώντας τα παρακάτω εύκολα Fitness tips, χωρίς μεγάλη προσπάθεια και στερήσεις για το διάστημα των διακοπών σας.

Κολυμπήστε καθημερινά

Αφιερώστε 30- 40 λεπτά καθημερινά στο αγαπημένο σας στυλ κολύμβησης! Το κολύμπι είναι από τους πλέον αποδοτικούς τρόπους εκγύμνασης όλων των μυϊκών ομάδων του σώματος, η αερόβια κίνηση που προσφέρει συμβάλλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καλή αποτοξίνωση του σώματος. Η δροσερή θερμοκρασία του το καθιστά ιδανικό για τις πολύ ζεστές ημέρες.

Περίπατοι εξερεύνησης

Ο πιο καλός τρόπος να ανακαλύψεις έναν νέο τόπο είναι να τον περπατήσεις για να δεις όλες τις κρυμμένες ομορφιές του.

Φορέστε τα αθλητικά σας παπούτσια, ώστε το περπάτημα να είναι πιο εύκολο και ξεκινήστε τις εξερευνήσεις στα όμορφα και γραφικά σοκάκια. Νωρίς το πρωί ή κατά την δύση του ηλίου όταν η θερμοκρασία δεν είναι τόσο υψηλή μπορείτε να κάνετε επίσης υπέροχους περιπάτους κατά μήκος της ακροθαλασσιάς ή σε όμορφες περιπατητικές διαδρομές στο βουνό αν προσφέρονται στο μέρος που επισκέπτεστε. Αποφύγετε τις ώρες που έχει πολύ ζέστη και πάντα φορέστε καπέλο και αντηλιακό. Μπορείτε επίσης να περιορίσετε την χρήση του αυτοκινήτου όταν βγαίνετε σε κοντινές αποστάσεις για φαί ή πηγαίνετε για μπάνιο, και να το χρησιμοποιείτε μόνο για τις μακρινές.

Παιχνίδια μέσα και έξω από στην θάλασσα

Μπάλα, φρίσμπι, ρακέτες, βόλεϊ στην παραλία, ποδήλατο θαλάσσης, κανόε, διασκεδαστικοί τρόποι να γυμναστείτε μαζί με τα παιδιά σας ή την αγαπημένη σας παρέα μέσα και έξω από την θάλασσα.

Κάντε ποδηλασία

Το ποδήλατο είναι πολύ καλή αερόβια άσκηση, και πολύ ωραία μορφή διασκέδασης ιδανική για παιδιά και ενήλικες.

Βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική αντοχή, γυμνάζει πολύ τον κορμό και τα πόδια και σας βοηθάει να κάψετε πολλές θερμίδες σε σύντομο διάστημα. Αν δεν έχετε το δικό σας ποδήλατο μαζί σας, στα περισσότερα μέρη μπορείτε να νοικιάσετε με χαμηλό κόστος ανά ημέρα.

Yoga στις διακοπές

Το στρωματάκι σας μπορεί να είναι ο καλύτερος συνεπιβάτης αυτό το καλοκαίρι, πάρτε το μαζί σας και ακολουθήστε καθημερινά ένα ολιγόλεπτο πρόγραμμα με τις αγαπημένες σας asanas. Μπορείτε να κάνετε την πρακτική σας ακόμη πιο απολαυστική, βλέποντας την θέα από το μπαλκόνι σας ή επιλέγοντας να πάτε στην παραλία την ώρα που έχει πέσει ο ήλιος.

Επισκεφτείτε το τοπικό γυμναστήριο

Αν έχετε προγραμματίσει να περάσετε μεγάλο διάστημα εκτός Αθήνας, τότε μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες για το γυμναστήριο της περιοχής, και να βάλλετε ως στόχο να κάνετε μία ήπια προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα από 45 λεπτά.

Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής

Στις διακοπές είναι πολύ εύκολο να παρεκκλίνουμε από το πρόγραμμα διατροφής μας, η παρέα που μας παρασύρει, οι συχνές επισκέψεις σε ταβερνάκια, και τα τοπικά γευστικά επιδόρπια κάνουν την προσπάθειά μας πιο δύσκολη.

Bάλλτε ως στόχο να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα καλό πρωινό που θα σας προσφέρει όλα τα πολύτιμα στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός, αποφεύγοντας τους πολλούς υδατάνθρακες (τυρόπιτες, κουλουράκια, κεικ, μαρμελάδες), προτιμώντας φρούτα, γιαούρτι, δημητριακά ολικής άλεσης.

Μην ξεχνάτε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας για τα παιδιά και τους ενήλικες καθώς μας δίνει ενέργεια, ενώ δεν πρέπει να το παραλείπουμε ποτέ και ειδικά την περίοδο των διακοπών που περνάμε πολλές ώρες στην παραλία.

Προγραμματίστε το κυρίως σας γεύμα αν θα ναι το μεσημέρι ή το βράδυ επιλέγοντας να κάνετε 1 πλήρες γεύμα με το φαγητό της επιλογής σας.

Φροντίστε να έχετε μαζί σας στην παραλία ή στις βόλτες σας ως σνακ φρούτα, μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη, αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, ανάλατους ξηρούς καρπούς, ώστε να περιορίσετε τους γευστικούς πειρασμούς που έχουν πολλές θερμίδες όταν θα αρχίσετε να νιώθετε το αίσθημα της πείνας.

Επίσης μπορείτε να έχετε μαζί σας το θερμός σας με κρύο νερό, λίγο στυμμένο λεμόνι ή Lime, λίγο τζίντζερ ψιλοκομμένο και φρέσκα φύλλα δυόσμο τέλειο για να σας ξεδιψάσει και να σας ενυδατώσει.

 

http://bhavanayoga.com/

 

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>