Μείωσε Το Άγχος – Απόλαυσε Την Ζωή

Δεκεμβρίου 22, 2016

Macintosh HD:Users:user:Dropbox:_MNF360:1. Teaching:1. MBSR:1. Orientation:FB Page:Images:JKZ wave.png

 

Ανοιχτό ενημερωτικό βιωματικό σεμινάριο με θέμα:

“Άγχος: Αίτια, φυσιολογία και επιπτώσεις στην υγεία”

Ενσυνειδητότητα (mindfulness): έννοια, οφέλη και τεχνικές ανάπτυξης

Πρόγραμμα Μείωσης Άγχους – MBSR: εκπαιδευτική μεθοδολογία και δομή προγράμματος.

Γνωρίστε καλύτερα τα αίτια και την φυσιολογία του άγχους, τις βασικές αρχές της ενσυνειδητότητας (mindfulness) και ενημερωθείτε για το επιστημονικά τεκμηριωμένο πρόγραμμα Μείωσης Άγχους Μέσω Ενσυνειδητότητας – MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) όπως αυτό σχεδιάστηκε από τον παγκόσμια αναγνωρισμένο καθηγητή ολιστικής ιατρικής, Jon Kabat-Zinn PhD και υλοποιείται με επιτυχία εδώ και 35 χρόνια στο «Stress Reduction Clinic» της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης (http://www.umassmed.edu/cfm/stress-reduction/) και σε ακόμα 800 κέντρα ανά τον κόσμο.

Η αποτελεσματικότητα της ενσυνειδητότητας στη βελτίωση της ψυχικής, πνευματικής και σωματικής υγείας και ευεξίας, έχει επιβεβαιωθεί από ενδελεχείς ιατρικές έρευνες (http://bit.ly/1YpEoKd) και έχει υιοθετηθεί επίσημα από νοσοκομεία και οργανισμούς των ΗΠΑ και πολλών ευρωπαϊκών κρατών ενώ στην Μεγάλη Βρετανία, έχει ενσωματωθεί επίσημα στον κατάλογο αναγνωρισμένων εφαρμογών ψυχοσωματικής υγείας (N.I.C.E. guidelines.) Η μεθοδολογία βασίζεται στην ανάπτυξη και ενσωμάτωση της ενσυνειδητότητας (mindfulness) στην καθημερινότητά μας και μας βοηθά να επαναφέρουμε και να διατηρούμε ψυχική ισορροπία, πνευματική διαύγεια και συναισθηματική αντοχή, ακόμα και όταν βιώνουμε τις αναπόφευκτες «τρικυμίες» της ζωής, αντιμετωπίζοντας προσωπικές, οικονομικές, εργασιακές, ψυχολογικές ή σωματικές δυσκολίες.

Ενδεικτικά, τα θεραπευτικά οφέλη της ενσυνειδητότητας, μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση και υποστήριξη στις παρακάτω περιπτώσεις:

Άγχος: Γενικευμένο άγχος προερχόμενο από επαγγελματικές, οικογενειακές ή προσωπικές δυσκολίες.

● Ψυχολογικές Διαταραχές: κατάθλιψη, κρίσεις πανικού, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές ύπνου, χρόνια κόπωση (σύνδρομο burnout).

● Ιατρικές Παθήσεις: χρόνιος πόνος, υψηλή αρτηριακή πίεση, χρόνιος πονοκέφαλος, δερματικές παθήσεις, διατροφικές διαταραχές.

Τέλος, η ενσυνειδητότητα βοηθά στην βελτίωση της γενικότερης ευεξίας, εστιάζοντας στην εκμάθηση και πρόληψη ώστε να φροντίζουμε τον εαυτό μας καλλιεργώντας εσωτερική αρμονία και απολαμβάνοντας τις καθημερινές στιγμές στην ζωή μας.

Περιμένω με χαρά να γνωριστούμε!

Βασίλης Θ. Ξυπολιάς

Που: 3ο  InspireYourLife Forum by MoneyShow, Athens Hilton, αίθουσα Θάλεια ΙΙ, επίπεδο πισίνας

Πότε: 7 Ιανουαρίου 2017, 20:00 –21:00

Είσοδος: ελεύθερη

ΕισηγητήςΒασίλης Θ. Ξυπολιάς, Mindfulness Coach, MBSR Authorised Teacher, CFM/UMASS

Διαβάστε το βιογραφικό εδώ

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>