Μπάρες ενέργειας με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

Μαρτίου 17, 2015

 

Χρειάζεσαι κάτι υγιεινό και γρήγορο να σε τονώσει; Νιώθεις αδυναμία και έχεις ανάγκη από μια μικρή δόση ενέργειας;

Μια μπάρα δημητριακών φτιαγμένη από τα χεράκια σου, γρήγορα και εύκολα, θα ήταν μια καλή επιλογή, όταν νιώθεις τις δυνάμεις σου να σε εγκαταλείπουν ή για να καλύψεις πλήρως την ανάγκη σου για κάτι γλυκό!

Υλικά

δημητριακά – 1 φλιτζάνι, βρώμης ή καλαμποκιού

μπισκότα digestive – 2

αμύγδαλο – 1/2 φλιτζάνι, ωμά και ανάλατα

φιστίκι Αιγίνης – 1/2 φλιτζάνι καθαρισμένα

κράνμπερι – 1/4 φλιτζανιού αποξηραμένα

ηλιόσπορος – 1/4 φλιτζάνι καθαρισμένος

σταφίδα – 1/2 φλιτζάνι ξανθή

κουβερτούρα – 125 γρ.

μέλι – 1/2 φλιτζάνι

βούτυρο – 125 γρ.

αλάτι – 1 κ.γ.

κανέλα – 1 κ.γ.

Εκτέλεση

Θρυμματίζουμε ή ψιλοκόβουμε μ’ ένα μαχαίρι σε μικρότερα κομμάτια την κουβερτούρα, τα digestive μπισκότα,  τα αμύγδαλα και τα φιστίκια.

Σε ένα βαθύ σκεύος ανακατεύουμε τα παραπάνω υλικά με τα δημητριακά βρώμης ή καλαμποκιού, τα κράνμπερι, τον ηλιόσπορο και τις σταφίδες.

Σε ένα μικρό κατσαρολάκι βάζουμε το μέλι και το βούτυρο. Ζεσταίνουμε σε πολύ χαμηλή φωτιά, μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές μίγμα. Αφήνουμε για λίγο να κρυώσει.

Προσθέτουμε το υγρό μείγμα, το αλάτι και την κανέλα στο σκεύος με τα στεγνά υλικά και ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να γίνουν πάλι ένα ομοιογενές μίγμα.

Στη συνέχεια, τοποθετούμε το τελικό μίγμα πάνω σε μια κόλλα αντικολλητικό χαρτί και με ένα πλάστη πατάμε την επιφάνεια, ώστε να πάρει το σχήμα ενός τετραγώνου και πάχους περίπου 1 εκατοστού.

Βάζουμε τις μπάρες στο ψυγείο και τις αφήνουμε μέχρι να σκληρύνουν. Τις κόβουμε σε τεμάχια, τις τυλίγουμε μία μία σε χαρτάκι αντικολλητικό και έτοιμες!

Μπορούμε να τις διατηρήσουμε στο ψυγείο αν ο καιρός είναι ζεστός ή εκτός ψυγείου αν ο καιρός είναι πιο κρύος.

Το καλό με αυτή τη συνταγή είναι ότι μπορείς να διαλέξεις εσύ ποια υλικά σου αρέσουν περισσότερο και να αντικαταστήσεις αυτό που προτείνει η αρχική συνταγή. Για παράδειγμα, αν δεν θέλεις αμύγδαλα, βάλε κάσιους ή καρύδια ή όποιο άλλο ξηρό καρπό θέλεις. Δεν έχεις σταφίδες, χρησιμοποίησε goji berries. Πειραματίσου και προσάρμοσε τη συνταγή στα δικά σου γούστα!

Της Γεωργίας Δουκοπούλου, Διαιτολόγου -Διατροφολόγου

www.toarkoudi.gr

 

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>