Σεμινάριο Personal Branding & Εξυπηρέτηση Πελατών

Φεβρουαρίου 10, 2016
Ένα ξεχωριστό σεμινάριο για οποιονδήποτε αναζητά μία θεμελιώδη αλλαγή στην επαγγελματική και προσωπική ζωή του.

Σκοπός του σεμιναρίου

α) Να εκπαιδεύσει στο πώς μπορείτε να προωθείτε άριστα το έργο σας, τη δουλειά σας, τις σκέψεις σας.

β) Να πείσει τους συμμετέχοντες πως μπορούν να αισθάνονται υπέροχα στο χώρο εργασίας τους και να ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζονται, αναπτύσσοντας σχέσεις εμπιστοσύνης – ειλικρίνειας – αξιοπιστίας.

Θεματολογία

Προσωπικό Branding

  • Με ποιόν τρόπο θα προωθείτε άριστα το έργο σας, τη δουλειά σας, τις σκέψεις σας
  • Πως θα πείθετε τους πάντες
  • Πως θα διαχειρίζεστε τον εκνευρισμό και το θυμό σας χωρίς να προκαλείτε βλάβη στον οργανισμό σας και στην ψυχολογία σας
  • Σχέσεις, οικογένεια, παιδιά, ισορροπία στη ζωή σας
  • Η σπουδαιότητα του καλού ύπνου. Χαλάρωση, το Defragment του οργανισμού. Τα στάδια του ύπνου. Ύπνος R.E.M.
  • Πως θα αισθάνεστε συνεχώς χαλαροί και θα είστε ευχάριστοι πρός όλους τους συνομιλητές σας.
  • Αυτοανάλυση. Μάθετε τον εαυτό σας, πως θα ερμηνεύετε τη συμπεριφορά σας.
  • Πως θα κάνετε άριστη εντύπωση στις γνωριμίες σας
  • Ποιές είναι οι καλύτερες κινήσεις χεριών, σώματος, προσώπου
  • Κάθε ημέρα με καλή ψυχολογία
  • Πως οι ομιλίες σας θα είναι συναρπαστικές
  • Τεχνικές και εκπαίδευση για να ξεπερνάτε το άγχος στις ομιλίες και στις παρουσιάσεις
  • Πως θα μάθετε να αναπτύσσετε σχέσεις εμπιστοσύνης
  • Ποιό το κατάλληλο στύλ για την προσωπικότητά σας
  • Πως θα μαγνητίζετε με την επικοινωνία σας
  • Σωστή ομιλία, καθαρή άρθρωση
  • Πως θα καταλαβαίνετε πως αισθάνονται οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνείτε

Βελτιστοποίηση Εξυπηρέτησης Πελατών:

  • Εικόνα – πρώτη εντύπωση
  • Διαχείριση θυμού – έντασης
  • Διαχείριση κρίσεων
  • Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων
  • Κατανοώντας τον πελάτη
  • Άμεση επίλυση προβλημάτων
  • Αρχειοθέτηση αιτημάτων
  • Σωματική επικοινωνία – “γλώσσα” του σώματος
  • Λόγος – λέξεις – επιχειρήματα – άρθρωση
  • Εμφάνιση – κύρος – status – dress code
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Τα χαρακτηριστικά της νέας τεχνολογικής γενιάς
  • Site Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Δεξιότητες παρουσίασης – κατανοητές και εντυπωσιακές παρουσιάσεις
  • Επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο και πως θα εντυπωσιάσετε τους πελάτες
  • Πως θα κάνετε καλή εντύπωση σε κάθε εξυπηρέτηση ώστε να ενισχύεται η εικόνα σας
  • “Διαβάζοντας” τους πελάτες, πως θα καταλαβαίνετε πως νιώθουν – οι αρχές της ποιοτικής έρευνας
  • Καλή ψυχολογία – ενσυναίσθηση – αισιοδοξία
  • Θετική αντιμετώπιση
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Οργάνωση – διοίκηση – αρχειοθέτηση
  • Διοργανώστε τις καλύτερες και πιο στρατηγικές εκδηλώσεις πάντα με οφέλη
Που απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη οργανισμών και επιχειρήσεων σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, δημοσίων σχέσεων, marketing, διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, πωλήσεων και σε κάθε εργαζόμενο ή οποιονδήποτε αναζητά μία θεμελιώδη αλλαγή στην επαγγελματική και προσωπική του ζωή.

Πληροφορίες για το σεμινάριο

Εισηγητής: Γιώργος Παπατριανταφύλλου, Επικοινωνιολόγος 
Ημερομηνία: Δευτέρα – Τρίτη, 15 και 16 Φεβρουαρίου 2016
Διάρκεια: 08:00 – 11:00
Διοργάνωση: Minobi B.L.I.R & Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Αυτοδιοίκησης, www.e-i-a.gr
Κόστος συμμετοχής: Κλείστε τη θέση σας μέσω του www.inspireyourlife.gr και εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας σε προνομιακή τιμή (60 ευρώ, αντί της αρχικής 100 ευρώ). Επικοινωνήστε εδώ.
Χώρος διεξαγωγής: Minobi B.L.I.R, Σαρρή 30, Αθήνα 10553

Χάρτης: https://goo.gl/Z1qMMA


Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>