Φτιάξτε εύκολα το δικό σας γάλα αμυγδάλου!

Μαρτίου 31, 2014

Aπό τις διαιτολόγους – διατροφολόγους, Διαμαντοπούλου Ελεάνα & Λέκκα Ελένη

Υλικά για 3 φλιτζάνια

1 κούπα αμύγδαλα ωμά

2 κούπες νερό

Εκτέλεση

Αφήνουμε τα αμύγδαλα σε καυτό νερό για περίπου 20 λεπτά ώστε να μαλακώσουν και να μπορούμε εύκολα να αφαιρέσουμε τη φλούδα τους.

Χτυπάμε στο μπλέντερ τα αμύγδαλα με το νερό για περίπου 5 λεπτά και σουρώνουμε με 1 κομμάτι τουλπάνι ή τούλι (εμείς χρησιμοποιήσαμε τούλι).

Είναι έτοιμο να μπει στο ψυγείο, όπου συντηρείται για 3-4 ημέρες!

 ** Το αμύγδαλο που περίσσεψε από το σούρωμα δεν το πετάμε, μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε άλλη συνταγή. Σε επόμενη δημοσίευση θα δείτε πώς το χρησιμοποιήσαμε εμείς!

Διατροφικά στοιχεία

Ένα φλιτζάνι σπιτικό γάλα αμυγδάλου μας προσδίδει περίπου 50 θερμίδες.

Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, μαγνήσιο, κάλιο και σίδηρο. Περιέχει επίσης βιταμίνη Ε, γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση και τελευταίο μα πολύ σημαντικό η περιεκτικότητά του σε ασβέστιο και φώσφορο, (μισό φλιτζάνι αμύγδαλα περιέχει 184 mg ασβεστίου!), απαραίτητα ιχνοστοιχεία για τη διατήρηση υγιών οστών και την πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Συγκρίνοντάς το με γάλα ζωικής προέλευσης, το γάλα αμυγδάλου ΔΕΝ περιέχει κορεσμένο λίπος, χοληστερόλη, γλουτένη και λακτόζη.

Με την Ελένη Λέκκα μπορείτε να επικοινωνείτε στο elenh.lekka@gmail.com και στο 6976858417.

Με την Ελεάννα Διαμαντοπούλου μπορείτε να επικοινωνείτε στο ediamantopoulou@hotmail.com  και στο 6987238987.

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>