Χαμηλή λίμπιντο και έλλειψη ερωτικής διάθεσης: Η φύση δίνει τη λύση!

Μαρτίου 08, 2013
inspireyourlife_sex

Freedigitalphotos

Εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της έλλειψης ενδιαφέροντος για σεξ. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 43% των γυναικών πάσχει από χαμηλή λίμπιντο. Γεγονός είναι ότι όλες οι γυναίκες μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα, ανά πάσα στιγμή στη ζωή τους και σε σύγκριση με τους άνδρες, το πρόβλημα είναι πιο συχνό στις γυναίκες.

Πολλοί παράγοντες ευθύνονται για αυτήν την κατάσταση, όπως το άγχος, η εγκυμοσύνη, η κακή διατροφή, τη γαλουχία, το αλκοόλ, η εμμηνόπαυση, η έλλειψη άσκησης, η κατάθλιψη και ορισμένα φάρμακα και ορμόνες. Προϊόντα τύπου viagra είναι διαθέσιμα στην αγορά για τις γυναίκες με χαμηλή λίμπιντο, αλλά για κάποιες είναι πολύ ακριβά αλλά και σε κάποιες άλλες προκαλούν παρενέργειες.

Ο οικονομικός τρόπος για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης είναι η αντιμετώπιση του προβλήματος με προϊόντα από τη φύση. Απλά στην χρήση και στην εύρεσή τους και σίγουρα λιγότερο ακριβά από τα φάρμακα. Μερικά από τα φυσικά προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία του προβλήματος της χαμηλής λίμπιντο στις γυναίκες είναι τα παρακάτω:

1. Αβοκάντο
Από αιώνες το αβοκάντο χρησιμοποιείται από γυναίκες που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Το αβοκάντο περιέχει φολικό οξύ, κάλιο και βιταμίνη Β6 σε υψηλή ποσότητα. Αυτές οι τρεις θρεπτικές ουσίες είναι πολύ χρήσιμες για την ενίσχυση της ερωτικής επιθυμίας των γυναικών. Το κάλιο που περιέχει ρυθμίζει το θυρεοειδή αδένα, η βιταμίνη Β6 αυξάνει την παραγωγή της τεστοστερόνης, ενώ το φολικό οξύ βοηθά στο μεταβολισμό των πρωτεϊνών στο σώμα.

2. Μάκα
Οι ρίζες του Μάκα είναι από τις πιο ισχυρές αφροδισιακές τροφές. Έχει τη δυνατότητα να ενισχύει τη σεξουαλική ορμή και τη λίμπιντο σε άνδρες, όσο και στις γυναίκες. Μπορεί επίσης να ενισχύσει την αντοχή και την ενέργεια σε ένα άτομο. Επιπλέον, μπορεί να βελτιώσει το ανοσοποιητικό σύστημα και τη λειτουργικότητα του σώματος.

3. Σύκα
Τα σύκα είναι επίσης πολύ χρήσιμα για την τόνωση της λίμπιντο στις γυναίκες. Είναι μεγάλη πηγή αμινοξέων, που θεωρούνται ότι αυξάνουν τη λίμπιντο στις γυναίκες. Τα αμινοξέα είναι πολύ σημαντικά στη φυσιολογική σεξουαλική λειτουργία. Τα σύκα επίσης βελτιώνουν τη σεξουαλική αντοχή. Έχουν σεξουαλική εμφάνιση και η γεύση τους είναι επίσης πολύ αισθησιακή.

4. Ginseng
Το ginseng είναι εξαιρετικά δημοφιλές βότανο για ενίσχυση της λίμπιντο. Το ginseng περιέχει τζινσενοσίδες, τα οποία βοηθούν να απελευθερωθεί το νιτρικό οξείδιο στο σώμα και συνεπώς, αυξάνει τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα και της πυελικής περιοχής για την καλύτερη διέγερση αλλά και του οργασμού. Επίσης, μειώνει το επίπεδο του στρες στον οργανισμό. Έτσι, βάζοντας στην διατροφή σας ginseng μπορεί να αυξήσει την λίμπιντο σας και τη σεξουαλική σας απόδοση.

5. Μπανάνα
Η κατανάλωση μιας μπανάνας καθημερινά είναι πολύ αποτελεσματική στην αύξηση της λίμπιντο. Η μπανάνα περιέχει υψηλά επίπεδα καλίου και βιταμίνης Β. Και τα δύο παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της σεξουαλικής επιθυμίας και τη σεξουαλική. Το κάλιο ρυθμίζει τους θυρεοειδείς αδένες των γυναικών, ενώ η βιταμίνη Β αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας. Η μπανάνα είναι επίσης πλούσια σε βρομελίνη, ένα ένζυμο, το οποίο βελτιώνει την παραγωγή της τεστοστερόνης.

6. Στρείδια
Τα στρείδια είναι εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου, η οποία αυξάνει το επίπεδο της τεστοστερόνης σε άνδρες και γυναίκες και βοηθά στην παραγωγή σπέρματος. Έχουν επίσης μια ορμόνη που ονομάζεται ντοπαμίνη, η οποία αυξάνει την σεξουαλική ορμή. Έτσι, αν προσθέσετε τα στρείδια στην καθημερινή διατροφή σας θα αυξηθεί σίγουρα η λίμπιντο σας.

7. Κρόκος (Saffron)
Από τους αρχαίους χρόνους ο κρόκος θεωρείται ως ένα αποτελεσματικό φυσικό αφροδισιακό. Ο κρόκος είναι στην πραγματικότητα ένα μπαχαρικό που χρησιμοποιείται συνήθως στην ιταλική, ισπανική και ινδική κουζίνα. Δημιουργεί μια θετική επίδραση στο κεντρικό νευρικό σύστημα, καθώς επίσης και δίνει το αίσθημα της ευεξίας και ανεβάζει τη διάθεση. Επιπλέον ο κρόκος περιέχει μια χημική ουσία που ονομάζεται Picrocrocin που κάνει το σώμα πολύ πιο ευαίσθητο στην αφή.

8. Αυγά
Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνη Β5 και βιταμίνη Β6, η οποία μειώνει το επίπεδο του στρες στον οργανισμό. Το άγχος είναι μια από τις αιτίες που επηρεάζουν τη λίμπιντο. Διατηρούν επίσης την ισορροπία των επιπέδων των ορμονών, που είναι πολύ σημαντικό για μια υγιή λίμπιντο. Τα αυγά είναι μια καλή πηγή της βιταμίνης Α και βοηθάει στην υγεία του δέρματος στον κόλπο. Ο κρόκος αυγού έχει υψηλά επίπεδα ψευδαργύρου (το οποίο βελτιώνει την παραγωγή υγιούς σπέρματος και τεστοστερόνης) και ντοπαμίνη (που βελτιώνει την σεξουαλική ευχαρίστηση). Μπορείτε να συμπεριλάβετε τα αυγά στο καθημερινό πρωινό σας.

9. Μασάζ
Το μασάζ είναι από τους καλύτερους τρόπους για την ενίσχυση της λίμπιντο και τη διέγερση στις γυναίκες. Αυτή η τεχνική λειτουργεί καλύτερα ειδικά, όταν είστε θυμωμένοι ή ανήσυχοι. Αιθέρια έλαια όπως το τριαντάφυλλο, φασκόμηλο, ylang, γιασεμί και σανταλόξυλο αποτελούν άριστα λάδια για μασάζ. Ο σύντροφός σας μπορεί να σας κάνει ένα μασάζ με απαλό φωτισμό, αρωματικά κεριά και απαλή μουσική. Τα αρωματικά κεριά βοηθηθούν να αυξηθεί η σεξουαλική διάθεση. Το μασάζ ζεσταίνει και χαλαρώνει το σώμα. Αυξάνει επίσης τη ροή του αίματος προς τα γεννητικά όργανα, και ως εκ τούτου βελτιώνει την ευαισθησία τους.

10. Ασκήσεις Kegel
Οι ασκήσεις Kegel μπορεί επίσης να βοηθήσουν μαζί με όλα τα παραπάνω έλαια, βότανα και τα φρούτα. Αν κάνετε ασκήσεις Kegel τακτικά σας βοηθούν να βελτιώσετε τη λίμπιντο και να γυμνάσετε τους «μυς του σεξ».
Οι «μύες του σεξ» (ηβοκοκκυγικοί) είναι οι μύες που χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να διακόψουμε την ούρηση. Προσπαθήστε να τους συστέλλεται, σαν να θέλετε να καθυστερήσετε την ούρηση, και κρατηθείτε σε αυτή τη θέση για 2-3˝. Εισπνεύστε σε κάθε σφίξιμο και εκπνεύστε χαλαρώνοντας τους μυς. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα. Τα πέλματα να ακουμπάνε στο έδαφος και τα χέρια να βρίσκονται στο πλάι. Εισπνεύστε, σφίγγοντας τους κοιλιακούς μυς και τους γλουτούς, και σηκώστε τη λεκάνη μέχρι να φτάσει η πλάτη σας σε ευθεία γραμμή. Αναπνέετε, μένοντας στην ίδια θέση για 10˝. Εκπνεύστε επιστρέφοντας στο πάτωμα και επαναλάβετε 10 φορές. Στην τελευταία επανάληψη, παραμείνετε με τη λεκάνη ψηλά και κάντε μικρές πιέσεις προς τα πάνω για 10˝.

Αρθρογράφος: Inspireyourlife.gr 



(1) Reader Comment

  1. Ιωάννης Σ. Κιούσης
    Reply →
    08/08/2014 at 8:16 πμ

    Ακριβώς ! Η φύση δίνει την λύση. Στην παραπάνω εξαιρετική λίστα, ας προστεθεί και μία άλλη εξαιρετικά αφροδισιακή τρόφη. Το Κορντισεπς, εκτός από την εξαιρετική αποτελεσματικότητα του σε πληθώρα κλινικών δοκιμών σε ανθρώπους είναι γνωστό και ως "Βιάγκρα των Ιμαλαΐων"

Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Γράψτε απάντηση στο Ιωάννης Σ. Κιούσης Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>