Χαρίστε στον εαυτό σας την ενέργεια που χρειάζεται με απλή πρωινή άσκηση!

Φεβρουαρίου 22, 2013
body_exercise

photo:freedigitalphotos

Τι  μπορεί να συμβαίνει όταν ξεκινάτε τη μέρα σας στρέφοντας την προσοχή σας  πρώτα από όλα στον εαυτό σας; Έχετε περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσετε τους στόχους σας! Αισθάνεστε σαφώς πιο εστιασμένοι και έτοιμοι να κάνετε τη ζωή που θέλετε. Η ημέρα είναι δική σας, αρχίστε τη λοιπόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Οι πρωινές ασκήσεις πρέπει να ξυπνούν το σώμα και το νου και να συνδέονται με το πνεύμα, δίνοντας ενέργεια για όλη την υπόλοιπη ημέρα. Μερικά tips θα σας βοηθήσουν να αντικαταστήσετε τις πρωινές τυπικές σας ασκήσεις  και που μπορούν να γίνουν εύκολα σε οποιοδήποτε χώρο.

Αναπνεύστε!

Θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε αναπνοή με την κοιλιά. Μπορείτε να την κάνετε όρθιοι, καθιστοί ή ξαπλωμένοι. Αρχίστε λυγίζοντας τα γόνατά σας και τοποθετώντας τα πέλματα έτσι ώστε τα πόδια σας να είναι σε ισορροπία (τα κρατάτε στη θέση τους).
Όταν εισπνέετε, αφήστε την κοιλιά σας να διασταλεί. Μπορεί να χρειαστεί ακόμη και να την πιέσετε προς τα έξω. Ενώ πιέζετε την κοιλιά προς τα έξω, κυρτώστε ελαφρά το κάτω μέρος της πλάτης.
Για να εκπνεύσετε, αφήστε την κοιλιά και την πλάτη σας να χαλαρώσουν, και η βαρύτητα θα αναλάβει τα υπόλοιπα. Αυτό ήταν. Απλώς εισπνεύστε και εκπνεύστε με τον τρόπο αυτό για λίγα λεπτά.



Επικοινωνήστε με το σώμα σας!
Κάθε πρωί χρειάζεται να ερχόμαστε νοητά σε επαφή με τα τσάκρα μας και να τα συντονίζουμε. Ο όρος τσάκρα προέρχεται από την παράδοση της Γιόγκα και σημαίνει τροχός ή δίνη. Η ενέργεια του σώματος περνάει μέσα από τα τσάκρα, στέλνοντας και λαμβάνοντας πληροφορίες για το σώμα, το πνεύμα και το περιβάλλον μας. Μερικά tips για “ενεργοποίηση” των τσάκρα.
•  Καθίστε άνετα με την πλάτη ίσια, σε μια καρέκλα ή στο πάτωμα.
•  Πάρτε μερικές συνειδητές αναπνοές για να συγκεντρωθείτε.
•  Με κάθε αναπνοή, εστιάστε τη συνείδησή σας σε καθένα από τα ενεργειακά κέντρα, ξεκινώντας από το πρώτο στο κάτω μέρος του σώματός σας και καταλήγοντας στο έβδομο στην κορυφή του κεφαλιού.

 1.    Άκρο του κόκκυγα, η περιοχή ανάμεσα στα πόδια σας.
 2.    Κοιλιά, λίγο κάτω από τον αφαλό.
 3.    Ηλιακό πλέγμα, ανάμεσα στο στέρνο και τον αφαλό.
 4.    Καρδιά, στο κέντρο του στήθους.
 5.    Λαιμός.
 6.    Τρίτο μάτι, στο κέντρο του μετώπου.
 7.    Κορώνα, στην κορυφή του κεφαλιού.

•  Όταν εκπνεύσετε στο τέλος αυτής της άσκησης, φανταστείτε έναν χείμαρρο μαγικής σκόνης να βγαίνει από την κορώνα σας και να σας λούζει με ενέργεια.

Χαλαρώστε!
Αφού ξυπνήσετε το σώμα σας με την αναπνοή και διεγείρετε την ενέργειά σας εστιάζοντας στα τσάκρα σας, απλώς καθίστε ήρεμοι. Μείνετε στην ίδια θέση και αναπνέετε κανονικά, ακούγοντας μόνο την αναπνοή σας. Μείνετε σε αυτή τη διαλογική στάση για αρκετά λεπτά ή για όσο διάστημα αισθάνεστε συνδεδεμένοι. Αυτή ενδεχομένως να είναι η πιο σημαντική άσκηση απ’ όλες!

Aρθρογράφος: Ιnspireyourlife.gr



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>