50 χρόνια ΕΕΔΕ: «Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα»
H Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), επί πενήντα χρόνια, προσπαθεί εθελοντικά να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των στελεχών των επιχειρήσεων και της οικονομίας, και θα συνεχίσει να το πράττει ακόμα πιο έντονα στα χρόνια που έρχονται.
Ένας από τους βασικούς άξονες της προσπάθειας αυτής, είναι μέσα από ολοκληρωμένες επικοινωνιακές πρωτοβουλίες, να βελτιωθεί η ψυχολογική κατάσταση των νέων ανθρώπων, να αλλάξει σταδιακά ο τρόπος σκέψης και οι επιλογές τους, οδηγώντας τους να ανακαλύψουν νέες ευκαιρίες για την ζωή τους.
Με βάση αυτό λοιπόν το σκεπτικό, η ΕΕΔΕ δημιούργησε μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια, υπό τον γενικό τίτλο «Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα», που αποτελείται από πέντε καταχωρίσεις και τρία videos, τα δύο από αυτά έχουν να κάνουν με την Επιχειρηματικότητα και το ένα με την Ηγεσία. Όλοι βιώνουμε την έλλειψη Ηγεσίας στην χώρα μας και είναι γνωστό ότι η Επιχειρηματικότητα -και δη η Επιχειρηματικότητα ευκαιρίας- θα πρέπει να είναι η βάση του νέου μοντέλου ανάπτυξης της Ελλάδας, γι’ αυτό και δώσαμε προτεραιότητα στα θέματα αυτά.
Στόχος μας είναι όλοι μαζί να αποδείξουμε στην κοινωνία ότι το μήνυμα της ΕΕΔΕ«Καθήκον μας μια νέα Ελλάδα» είναι πραγματικό και πραγματοποιήσιμο.
Καταχωρήσεις
1. Την Ελλάδα που ονειρευόμαστε τη δημιουργούμε σήμερα εμείς.
http://www.eede.gr/img/eede_gs_1adv.jpg
2. Με την προσωπική μας στάση & δράση, μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα ισχυρή &ανταγωνιστική.
http://www.eede.gr/img/eede_gs_2adv.jpg
3. Πρώτοι εμείς θα δείξουμε το δρόμο για μια Ελλάδα δυνατή στον παγκόσμιο χάρτη/
http://www.eede.gr/img/eede_gs_3adv.jpg
4. Είναι δική μας δουλειά να δημιουργήσουμε μια Ελλάδα γεμάτη αλληλεγγύη & ανθρωπιά.
http://www.eede.gr/img/eede_gs_4adv.jpg
5. Αν πραγματικά θέλουμε να αλλάξουμε τον τόπο μας μπορούμε!
http://www.eede.gr/img/eede_gs_5adv.jpg
Σχετικά με την ΕΕΔΕ
Η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) ιδρύθηκε το 1962. Είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που σκοπό έχει τη διάδοση, ανάπτυξη και προβολή των αρχών,των μεθόδων και της πρακτικής του σύγχρονου management.
Τα μέλη της είναι νομικά πρόσωπα, επιχειρήσεις και οργανισμοί του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα και φυσικά πρόσωπα ανώτατα και ανώτερα διευθυντικά στελέχη, επιχειρηματίες, καθηγητές Πανεπιστημίων και φοιτητές.
Στο πλαίσιο της ΕΕΔΕ λειτουργούν πέντε Ινστιτούτα που δραστηριοποιούνται το καθένα σε εξειδικευμένες λειτουργίες του management και τέσσερις τομείς που ασχολούνται με γενικότερα θέματα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος: Το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικής Διοικήσεως (ΕΙΟΔ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Διοικήσεως Παραγωγής Προϊόντων & Υπηρεσιών (ΕΙΔΙΠ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΜΑΔ), o Τομέας Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ), ο Τομέας Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΤΟΜΔΔΑ), ο Τομέας Ηγεσίας (ΤΗΓΕ) και ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ).
Σήμερα η ΕΕΔΕ συγκαταλέγεται στα πέντε μεγαλύτερα Management Associations παγκοσμίως σε επίπεδο Μελών και Έργου. Έχει εκπαιδεύσει, κατά τη διάρκεια των 50 χρόνων λειτουργίας της, περισσότερα από 400.000 στελέχη, έχει προσφέρει περισσότερες από 800.000 ώρες εκπαίδευσης μέσα από 16.700 εκπαιδευτικά προγράμματα ενώ το Μεταπτυχιακό της πρόγραμμα πραγματοποιείται σε 23 πόλεις της χώρας και έχει περίπου 3.800 αποφοίτους.
Τελικός στόχος της ΕΕΔΕ είναι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της αποτελεσματικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από την ανάπτυξη των ανθρώπων τους καθώς και η προσφορά στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σύγχρονων ποιοτικών και εξειδικευμένων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος, με ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων.
SEO για Ελληνικές εταιρίες
Reply →Η ΕΕΔΕ επιτελεί ένα πολύ σημαντικό έργο εδώ και πολλά χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης των στελεχών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα σήμερα όπου το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει διαρκώς και επιταχυνόμενα, η επένδυση στη γνώση είναι ο ασφαλέστορος τρόπος, και για τα στελέχη και για τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν την θέση τους στην αγορά. Αυτή η γνώση θα πρέπει να προσθέτει πραγματική αξία στις επιχειρήσεις και αυτό είναι μια αληθινή πρόκληση για όλους τους εμπλεκόμενους. Στον τομέα της προώθησης για παράδειγμα υπάρχει μια σημαντική άνοδος του online marketing το οποίο μπορεί να βοηθήσει καθοριστικά τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τους πελάτες τους είτε ενισχύοντας την θέση τους στις υπάρχουσες αγορές, είτε προσεγγίζοντας νέες. Το web marketing και ιδιαίτερα το seo είναι πολύ σημαντικό επίσης για την προσέγγιση των διεθνών αγορών.