Έξι φυσικοί τρόποι για να είστε δραστήριοι όλη μέρα!

Ιουλίου 04, 2014

www.plus.google.com

Πόσο συχνά βασίζεστε σε διεγερτικά ποτά για  να δώσετε μια ενεργειακή ώθηση στην ημέρα σας; Αυτή δεν είναι μια υγιεινή συνήθεια. Πίνοντας  από ένα έως τρία ενεργειακά ποτά ημερησίως θα μπορούσε να επηρεάσει  τον καρδιακό ρυθμό σας και να αυξήσει την πίεση του αίματος, σύμφωνα με μια έρευνα που  παρουσιάστηκε στο συνέδριο 2013 American Heart Association στη Νέα Ορλεάνη.

Υπάρχουν φυσικοί τρόποι για να ενισχύσετε την ενέργειά σας,  παρέχοντας στο σώμα σας ό, τι χρειάζεται για να λειτουργήσει άψογα.

1. Τρώτε πρωινό.  Αυτή η κακή συνήθεια  του να μην τρώτε πρωινό μπορεί να στραγγίξει την  ενέργειά σας. Αν δεν έχετε χρόνο για ένα υγιεινό πρωινό προτιμήστε ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής που θα σας γεμίσει με πλούσια θρεπτικά συστατικά και θα σας προσφέρει κορεσμό για πολλές ώρες. Το vibracell και το bio k-biogreen αποτελούν ιδανικές λύσεις. Οι άνθρωποι που τρώνε φυτικές ίνες, υδατάνθρακες  στο πρωινό τους  έχουν καλύτερη βαθμολογία στα τεστ εγρήγορσης από τους συναδέλφους τους που δεν απολαμβάνουν ένα πρωινό υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με μια μελέτη του 1999 στο International Journal of Sciences Τροφίμων και Διατροφής. 

2. Πίνετε νερό. Τα κύτταρα στο σώμα σας πρέπει να είναι ενυδατωμένα προκειμένου να λειτουργούν αποτελεσματικά. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα  ποτήρι νερό για να τροφοδοτήσετε στον οργανισμό σας  ό, τι έχετε χάσει κατά τις ώρες του ύπνου.

3. Άσκηση. Όταν είστε κουρασμένοι, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να σκεφτείτε είναι η άσκηση. Όμως, τα ευρήματα μιας  μελέτης του 2006 Psychological Bulletin προτείνει να επανεξετάσετε  αυτή τη στάση. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η άσκηση ήταν πιο αποτελεσματική στην καταπολέμηση της κόπωσης  και ακόμη πιο τονωτική και από τον ύπνο.

4. Πίνετε περισσότερο νερό. Δεν αρκεί να  ενυδατωθείτε  μόνο το  πρωί. Πίνετε νερό καθ’ όλη  τη διάρκεια της ημέρας. Αν δεν σας αρέσει το πόσιμο νερό, προσθέστε λεμόνι ή πιείτε τσάι από βότανα.

5. Δοκιμάστε σολομό για δείπνο.  Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που είναι σημαντικά  στην δραστικότητα της παραγωγής ενέργειας, την κυκλοφορία και  την υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου.

6. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με χλωροφύλλη. Αν αισθάνεστε κουρασμένοι, το σώμα σας μπορεί να  έχει χαμηλή  ποσότητα σε σίδηρο. Ο σίδηρος βοηθά τη μεταφορά οξυγόνου σε όλο το σώμα, το οποίο βοηθά σε πολλές κυτταρικές διεργασίες, συμπεριλαμβανομένων  και την υγιή παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. Η πόσιμη υγρή χλωροφύλλη (και όχι η σκόνη) καθαρίζει το αίμα, σας τροφοδοτεί με πλούσια ένζυμα και σας παρέχει ενέργεια που διαρκεί όλη μέρα. 

 

About Author



Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>