Γιώργος Παπατριανταφύλλου, Σύμβουλος Επικοινωνίας, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων Kiss A.Ε – Kiss Fm 92,9

Βιογραφικό:

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου είναι κάτοχος πτυχίου Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης . Ειδικεύεται στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων – Crisis Communication Management ( Master of Public Administration )

Συγγραφέας των βιβλίων:

    Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων εκδ. Σταμούλης 2008 .
    Εταιρική Εικόνα εκδ. Σταμούλης , 2011 .

Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και Σύμβουλος Επικοινωνίας στην Kiss Α.Ε .

Εργάστηκε στον ΟΔΙΕ (Οργανισμός Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος) στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων .

Εισηγητής – Εκπαιδευτής ( πιστοποιημένος από όλους τους αρμόδιους φορείς ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Δημόσιες Σχέσεις . Εκπαιδεύει στελέχη των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην Ελλάδα .

Mέλος του προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων ( ΕΕΔΣ ) .

Ακαδημαική πορεία:

  •     Εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων απο το 2001 στην εταιρεία Kariera μέλος του Διεθνούς Δικτύου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Career Builder . Εκπαιδεύει τα στελέχη στους τομείς της Επικοινωνίας και της ευρύτερης Διοικητικής ( Ανάπτυξη – Δεξιότητες – Δημόσιες Σχέσεις – Ανάπτυξη Σχέσεων – Marketing – Ανάπτυξη και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού – Εσωτερική Επικοινωνία – Διαφήμιση – Ψυχολογία – Χορηγία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων – Στρατηγική – Lobbying – Image Making – Δικτύωση Επιχειρήσεων – Νέες τεχνολογίες – Machine Learning – Generation Net – Branding – Crisis Communication Management – Risk Management )
  •     Εκπαιδευτής στο Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστήμιου Πειραιά , στελεχών επιχειρήσεων μέσω Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
  •     Εισηγητής σε συνέδρια Καθηγητών Β’ βάθμιας εκπαίδευσης . Παράδοση σεμιναρίων Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων και ανάπτυξης Σχέσεων και επανακαθορισμού Επικοινωνίας της Διδασκαλίας στους καθηγητές Β’βάθμιας εκπαίδευσης ( Γυμνασίου – Λυκείου ) Γαλλικής Φιλολογίας μέσω του Συλλόγου των Καθηγητών ΠΑΣΥΚΑΓΑ ( Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Φιλολογίας – Αποφοίτων Πανεπιστημίου και άλλων φορέων της Β’ βάθμιας .
  •     Εκπαιδευτής στελεχών Επιχειρήσεων ενδοεπιχειρησιακού χαρακτήρα σε θέματα Ανάπτυξης – Επικοινωνίας – Διαχείρισης Κρίσεων και Σχέσεων
  •     Εκπαιδευτής στελεχών υποψηφίων σε εκλογικές διαδικασίες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στην Κεντρική Πολιτική σκηνή σε θέματα Επικοινωνίας – Διαχείρισης Εικόνας – Στρατηγικής – Coaching .
  •     Εισηγητής – εκπαιδευτής σε θέματα Δημοσίων Σχέσεων – Διοργάνωσης Εκδηλώσεων – Πρωτοκόλλου / Εθιμοτυπίας των στελεχών τοπικής αυτοδιοίκησης Κύπρου μέσω της ΑνΑΔ ( Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου ).

Το Όραμα του Γιώργου Παπατριανταφύλλου και η επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων.

“Όταν ήρθα σε επαφή με την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων αυτό που με γοήτευσε ήταν το γεγονός πως οι Δημόσιες Σχέσεις οδηγούν την επιχείρηση στον εξανθρωπισμό της.

Αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου όραμα.

Να οδηγήσω όσες περισσότερες επιχειρήσεις μπορέσω στον εξανθρωπισμό τους.

Δεν είναι μία απλή έννοια.

Να βρίσκονται δίπλα στους ανθρώπους με τις αξίες του Ήθους, της Ειλικρίνειας, της Συνέπειας, της Αξιοπιστίας, της Διαφάνειας, όχι από ιδιοτέλεια αλλά από Καθήκον.

Όχι γιατί αυτό πουλά αλλά γιατί αυτό είναι το Καθήκον κάθε Ανθρώπου προς κάθε Άνθρωπο.

Όραμα μου, μία κοινωνία με τις επιχειρήσεις σε μία αμοιβαία συνεργασία με τους ανθρώπους.

Κάθε άνθρωπος να υπηρετεί τους άλλους ανθρώπους και στον εργασιακό χώρο αυτή θα είναι υπέρτατη αξία για την κοινωνία.

  • Οι άνθρωποι να αναπτύσσουν σχέσεις Αγάπης και Ειλικρίνειας.
  • Οι επιχειρήσεις να μην έχουν ως έναν και μοναδικό σκοπό και στόχο το κέρδος αλλά κάθε επιχειρηματική ιδέα να ξεκινά από το πως αυτή αλλάζει τη ζωή των ανθρώπων και την κάνει καλύτερη.
  • Όραμα μου οι επιχειρήσεις να υπάρχουν για να συνεργάζονται με τους ανθρώπους, μαζί να δημιουργούν, να πορεύονται και να είναι χρήσιμες στους ανθρώπους.

Οι Δημόσιες Σχέσεις:

  • Είναι η μοναδική επιστήμη Ανάπτυξης Σχέσεων μεταξύ των Ανθρώπων και των επιχειρήσεων.
  • Είναι ο τομέας της επικοινωνίας ο οποίος από καθήκον οδηγεί την επιχείρηση στο να πράξει το απόλυτο καθήκον της απέναντι στις κοινωνίες.
  • Η ιστορία την οποία αναφέρει το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων για την επιχείρηση είναι η πραγματική και η αληθινή.

Το Μέλλον:

  • Η ευτυχία των αγορών, μέσω της εύρυθμης λειτουργίας των επιχειρήσεων με συνεργασία, ήθος, συνέπεια, διαφάνεια, αξιοπιστία, ειλικρίνεια.
  • Οι άνθρωποι να οργανωθούν και να συνεργαστούν μέσω δικτύων στην Ανάπτυξη Σχέσεων.
  • Η ζωή των Ανθρώπων να γίνεται καλύτερη, λειτουργικότερη, απλούστερη, ομορφότερη μέσω των υπηρεσιών και των προϊόντων που οι επιχειρήσεις με γνώμονα το καλό των ανθρώπων θα φέρνουν στις κοινωνίες.
  • Να υπάρξει συνεργασία, διάχυση πληροφοριών να πάει μπροστά το Ανθρώπινο Γένος.”



Τελευταία Άρθρα:

Sign up for Inspire Your Life

"Ο δρόμος για να ανακαλύψεις τον καλύτερο σου εαυτό"

* = required field

Shop Now