Ψαρόσουπα εύκολη και γευστική!

Ιανουαρίου 24, 2014

Ιδανική για αυτή την εποχή η ψαρόσουπα μας δίνει ενέργεια, ζεστασιά και βιταμίνες! Ό, τι πρέπει για ένα βράδυ που επιθυμούμε ένα ανάλαφρο δείπνο!

Υλικά

1 ψάρι για σούπα (χελιδονόψαρο ή μπακαλιάρος φρέσκος)

3-4 πατάτες

3- 4 καρότα

1 σέλινο

1 κρεμμύδι

Μαϊντανός

Λεμόνι

Αλάτι-πιπέρι

Παρασκευή

Βάζουμε τα ψάρια σε ένα καλαθάκι και τα βράζουμε για 8-10 λεπτά σε μια κατσαρόλα (νερό θα βάλετε μέχρι τα μισά της κατσαρόλας).

Στη συνέχεια με το νερό που έχουν βράσει τα ψάρια ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά όλα κομμένα σε κυβάκια εκτός από το κρεμμύδι που θα το βάλουμε ολόκληρο.

Ρίχνουμε λάδι από μισό έως 1 φλιτζάνι τσαγιού και βράζουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσουν τα υλικά και να χυλώσει η σούπα.

Εάν η πατάτα δε χυλώνει, την πολτοποιούμε ή βάζουμε 1 κουτ. γλυκού νεσεστέ αφού πρώτα το έχουμε διαλύσει σε 1 κουταλιά της σούπας νερό

Ρίχνουμε το λεμόνι και τη σερβίρουμε μαζί με το ψάρι.

 

Θρεπτικά οφέλη

Σύμφωνα με πλήθος επιστημονικών μελετών, η συστηματική κατανάλωση σούπας συμβάλλει στη μειωμένη συνολική πρόσληψη θερμίδων και στη διατήρηση χαμηλού δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ), σε σχέση με τη μη συστηματική κατανάλωση σούπας. Μία σούπα είναι συνήθως χαμηλού θερμιδικού περιεχομένου σε σχέση με άλλα φαγητά, παρόλο που μπορεί να είναι από μόνη της ένα πλήρες γεύμα, προσφέροντας υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος κατανάλωσης λαχανικών, ακόμα και από άτομα που δεν τα συμπεριλαμβάνουν στην καθημερινή τους διατροφή.

Το νερό είναι το πλέον απαραίτητο συστατικό για την παρασκευή μίας σούπας, αφού η περιεκτικότητά της σε νερό κυμαίνεται από 45% ως 75%. Έτσι, μία σούπα μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη νερού ενός ατόμου.

Η κατανάλωση σούπας βοηθάει τη λειτουργία της πέψης και μπορεί, σε πολλές περιπτώσεις, να θεωρηθεί ευεργετική στη σωστή και καλή λειτουργία του εντέρου.

 

About Author



Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ποια είναι η δική σου ερώτηση / σχόλιο;